مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 14:402024-01-04حوادث

واکاوی دقیق حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان


فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه مردم عزیزمان همواره همراه همیشگی خادمان نظم و امنیت بوده و هستند، بر واکاوی دقیق حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار احمدرضا رادان در کمیسیون عملیات پلیس کرمان ضمن واکاوی دقیق حادثه تروریستی گلزار شهدا و ابراز همدردی مجدد با خانواده شهدا و مجروحان این حادثه، اظهار کرد:این رخداد ناجوانمردانه و آسمانی شدن مریدان سردار دلها در دیار فرمانده شهید نشان از ضعف و ناتوانی دشمنان قسم خورده است.

 وی تصریح کرد: این امت صبور، ایثارگر و ولایی از خیلی وقت پیش شاهد قطعه قطعه شدن پیکر فرزندان این آب و خاک در جنگ تحمیلی مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب بوده اند و هیچگاه احساس شکست و هراسی نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه عملیات های تروریستی دشمن از رویدادهای پرشمار زمان انقلاب و زمان جنگ بوده اند، افزود: در رخداد گلزار شهدای کرمان چینش و ایفای نقش واحدهای اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، پلیس و دیگر یگان های امدادی بر اساس طرح عملیاتی خود بوده و در زمان وقوع انفجار هم هرچه در توان داشتند انجام دادند اما در وقوع اینگونه عملیات ها، پیچیدگی های خاص وجود دارد که باید در ابعاد مختلف احصا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی دقیق حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

واکاوی دقیق حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان