مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:402023-12-24سياسي

اجرای ویژه برنامه های ولادت حضرت زهرا(س) در 12 بقعه قم


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: در 12 بقعه متبرکه برنامه هایی برای ولادت حضرت زهرا(س) تدارک دیده ایم؛ در این بقاع متبرکه غرفه هایی خواهیم داشت که مبلغین در آن ها حضور پیدا کرده و برنامه هایی با محوریت کودکان و نوجوانان اجرا خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در جلسه ستاد بزرگداشت دهه میثاق با ولایت که به مناسبت دهه بصیرت در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد با اشاره به اینکه جشنواره سرود دختران فاطمی با محوریت حجاب پیش بینی شده بود، اظهار کرد: به دلیل همزمانی با مسابقات معارفی نهج البلاغه و صحیفه سجادیه این جشنواره به تاریخ دیگری موکول شد.

وی با بیان اینکه بخش معارفی مسابقات کشوری که بخشی از مسابقات بین المللی است به قم واگذار شده است، مطرح کرد: در 12 بقعه متبرکه برنامه هایی برای ولادت حضرت زهرا(س) تدارک دیده ایم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم اضافه کرد: در این بقاع متبرکه غرفه هایی خواهیم داشت که مبلغین در آن ها حضور پیدا کرده و برنامه هایی با محوریت کودکان و نوجوانان اجرا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در این بقاع متبرکه ایستگاه های صلواتی نیز خواهیم داشت، عنوان کرد: تلاش داریم گامی در مسیر شادی آفرینی برای مردم در این ایام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه های ولادت حضرت زهرا(س) در 12 بقعه قم

اجرای ویژه برنامه های ولادت حضرت زهرا(س) در 12 بقعه قم