مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:262023-12-31اقتصادي

مزه خوشمزه خرما و پسته کرمان زیر دندان هندی ها


کرمان؛ مهسا حقانیت: 10 روز قبل بود که خبرهایی درباره سفر کاری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان به هند و دیدار وی با مدیر منطقه ای فدراسیون سازمان های صادرکننده هند و مدیر منطقه ی سازمان ترویج صادرات گوهرسنگ بر روی خروجی سایت استانداری کرمان قرار گرفت که خبر از تلاش برای افزایش صادرات محصولات کرمان به هندوستان می داد.

این در حالی ست که تنها 10 روز پس از انجام این سفر امروز 10 دی ماه جاری نشست تخصصی بررسی صادرات محصولات استان کرمان از جمله پسته و خرما به هندوستان در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان برگزار شد، آن هم با حضور ناصر صادقیان یکی از تجار ممتاز هند و جمعی از تجار و مسؤولان کرمانی.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در این نشست با اشاره به سفر کاری خود به هندوستان اظهار داشت: این سفر به دستور آقای فداکار استاندار کرمان در راستای بررسی زمینه های توسعه صادرات محصولات غیرنفتی به بازارهای کشور هند انجام شد.

امیر حسن زاده ادامه داد: در سفر به هند از نمایشگاه بین المللی الماس و گوهرسنگ در شهر سورات هند بازدید کردم و در دیدار با مدیر این نمایشگاه به بیان ظرفیت های ایران و استان کرمان در زمینه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی پرداختم، زیرا این ظرفیت می تواند بستر سرمایه گذاری های حوزه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزه خوشمزه خرما و پسته کرمان زیر دندان هندی ها

مزه خوشمزه خرما و پسته کرمان زیر دندان هندی ها