مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 07:352024-01-14اقتصادي

ارسال 90 اثر از سیستان وبلوچستان برای دریافت مُهر اصالت ملی


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان از ارسال بیش از 90 اثر استان به منظور دریافت مُهر اصالت ملی خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان از ارسال بیش از 90 اثر استان به منظور دریافت مُهر اصالت ملی خبر داد.

علیرضا شه بخش در گفت وگو با ایسنا- افزود: یکی از برنامه های بهبود بهره وری و ارتقای کیفیت محصولات صنایع دستی اعطای مُهر اصالت ملی است که هر دو سال یک بار در یکی از استان های کشور برگزار می شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان گفت: مُهر اصالت می تواند در ارتقا و بهبود کیفی محصولات تولیدی صنایع دستی، معرفی و بازاریابی محصولات، ایجاد انگیزه، رشد استعداد و نوآوری و خلاقیت در تولید بروز صنایع دستی و تشویق و ترغیب برای استفاده از بسته بندی مناسب نقش بسزایی داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه موضوع داوری برای اعطای مهر اصالت ملی صنایع دستی هر دو سال یکبار انجام می شود قرار است در بهمن ماه جاری نیز این جلسه به میزبانی استان کرمان برگزار شود که تاکنون بیش از 90 اثر از سیستان وبلوچستان ارسال شده است که پیش بینی می شود طی روزهای آتی افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 90 اثر از سیستان وبلوچستان برای دریافت مُهر اصالت ملی

ارسال 90 اثر از سیستان وبلوچستان برای دریافت مُهر اصالت ملی