مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:372024-01-08سياسي

تبیین نقش شهرداران در برگزاری و مشارکت همگانی در انتخابات


معاون استاندار اصفهان با حضور در گردهمایی شهرداران استان، اهمیت حضور باشکوه و مشارکت همگانی در انتخابات را تشریح و تبیین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در گردهمایی شهرداران استان، گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سال جاری، بزرگترین واقعه سیاسی، امنیتی و اجتماعیِ پیش روی ملت است که در یازدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این انتخابات نیز مانند سایر دوره ها از اهمیت بالایی برخوردار است اما شرایط فعلی وضعیت را نسبت به دوره های گذشته انتخابات متمایز می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی های اخیر خود به اهمیت موضوع انتخابات پیش رو پرداخته اند.

وی ادامه داد: مخاطب سخنان مقام معظم رهبری همه آحاد ملت و به صورت خاص کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و افرادی هستند که قدرت نفوذ دارند.

جان نثاری گفت: طبق بیانات حضرت امام خمینی (ره) حفظ نظام از اوجب واجبات است؛ حال شهرداران بعنوان کارگزاران نظام اسلامی بایستی توجه ویژه ای به این مهم داشته باشند و تمام قد برای برگزاری و مشارکت همگانی در انتخابات تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین نقش شهرداران در برگزاری و مشارکت همگانی در انتخابات

تبیین نقش شهرداران در برگزاری و مشارکت همگانی در انتخابات