مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:452024-01-16دانش

افزایش جذب اعضای هیات علمی پژوهشی در مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی با بیان اهم اقدامات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، گفت: - معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به بکارگیری سربازان نخبه در مأموریت های واگذار شده به مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی، از افزایش جذب اعضای هیات علمی پژوهشی در این مراکز خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی با بیان اهم اقدامات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، گفت: محورهای اصلی برای پیشرفت ایران اسلامی در سند تحول دولت مردمی بر چهار اصل استوار است که می توان به طبقه بندی برنامه ها در زمینه های عدالت محوری، مردم پایه بودن، دانش بنیانی و خانواده مداری اشاره کرد.

وی در راستای اقدامات انجام شده جهت رسیدن به شعارها گفت: ما نیازمند یک سیستم بودیم تا بتوانیم سیاست های کلان را به اقدامات در دو سطح ستادی و دانشگاهی گره بزنیم.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان انجام برنامه ریزی دقیق و تحلیل وضعیت تحقیق و فناوری کشور در راستای کاهش آسیب ها و چالش ها افزود: به طور مثال، باتوجه به نیاز به ایجاد زیر ساخت قوی و قوانین شفاف در زمینه زیست بوم فناوری کشور در حوزه سلامت، اقدامات قوی و خوبی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جذب اعضای هیات علمی پژوهشی در مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی

افزایش جذب اعضای هیات علمی پژوهشی در مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی