مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:552023-12-27اقتصادي

کمبود نقدینگی همچنان در صدر عوامل رکود صنایع یزد


مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با اشاره به پایش و پیگیری مسائل 60 واحد تولیدی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، گفت: کمبود نقدینگی، - ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با اشاره به پایش و پیگیری مسائل 60 واحد تولیدی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، گفت: کمبود نقدینگی، مسائل حقوقی، اختلاف شرکاء و بازار فروش بیشترین فراوانی را در بین علل رکود واحدهای صنعتی در استان یزد دارند.

مسلم فلاح زاده با اشاره به شناسایی بیش از 170 واحد صنعتی راکد، نیمه فعال و زیرظرفیت در سال جاری، اظهار کرد: به همت مجموعه معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان و کلینیک کسب و کار یزد از ابتدای سال جاری با برگزاری 17 جلسه پایش، مشکلات و مسائل واحد صنعتی راکد و زیرظرفیت احصاء شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از 60 واحد صنعتی راکد و یا زیرفیت مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد به جلسات پایش دعوت شده اند و بعد از بررسی و ثبت مسائل آنها، برای پیگیری به مراجع مربوطه ارسال شده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری جلسات پایش با حضور کارشناسان استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرکهای صنعتی استان، افزود: کمبود نقدینگی، مسائل حقوقی، اختلاف شرکاء و بازار فروش بیشترین فراوانی را در بین علل رکود واحدهای صنعتی در استان یزد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نقدینگی همچنان در صدر عوامل رکود صنایع یزد

کمبود نقدینگی همچنان در صدر عوامل رکود صنایع یزد