مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:002024-01-20سياسي

چگونه مشارکت مردم در انتخابات افزایش می یابد؟


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: کوتاه شدن فاصله شعار تا عمل از سوی مسئولان، مقابله با فساد و برخورد با دانه درشت ها و از همه مهمتر توجه به ساده زیستی از سوی مسئولان مهمترین مطالبه امروز مردم است که توجه به این مسائل می تواند منجر به افزایش .

- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: کوتاه شدن فاصله شعار تا عمل از سوی مسئولان، مقابله با فساد و برخورد با دانه درشت ها و از همه مهمتر توجه به ساده زیستی از سوی مسئولان مهمترین مطالبه امروز مردم است که توجه به این مسائل می تواند منجر به افزایش مشارکت مردم در انتخابات شود.

احمد رسولی نژاد در گفت وگو با ایسنا، درباره مولفه های اثرگذار بر افزایش مشارکت مردم در انتخابات، بیان کرد: مردم در آزمون ها، انتخابات و مناسبات ها در طول 44 سال گذشته همواره در صحنه حضور داشته اند.

در طول هشت سال دفاع مقدس نیز شاهد حضور مردم در صحنه دفاع و نبرد بودیم به طوری که اقشار مختلف مردم حتی افرادی که به نان شب خود محتاج بودند به یاری جبهه شتافتند.

همراهی و همدلی مردم با مردم و مردم با دولت را در دوران دفاع مقدس دیدیم اما اولین نکته ای که می تواند منجر به افزایش حضور و مشارکت مردم در انتخابات شود، عملکرد مسئولان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مشارکت مردم در انتخابات افزایش می یابد؟

چگونه مشارکت مردم در انتخابات افزایش می یابد؟