مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 16:252024-01-17فرهنگي

همچنان به لحاظ زیباشناختی و محتوایی متاثر از انیمیشن غربی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در حاشیه اکران انیمیشن مسافری از گانورا امیررضا مافی تهیه کننده انیمیشن در مورد معضلات ساخت انیمیشن در ایران به خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: - مافی: ما هنوز راهبرد های کلان محتوایی و زیباشناختی برای انیمیشن هایمان نداریم.

ما در ساخت انیمیشن همچنان به لحاظ زیباشناختی و حتی محتوا متاثر از انیمیشن غربی هستیم و نتوانسته ایم برای انیمیشن بومی خود نظریه پردازی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در حاشیه اکران انیمیشن مسافری از گانورا امیررضا مافی تهیه کننده انیمیشن در مورد معضلات ساخت انیمیشن در ایران به خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: معضل در حوزه ساخت انیمیشن فراوان است.

بخش عمده آن این است که ما هنوز به این نتیجه ی کلان به لحاظ فرهنگی نرسیده ایم که انیمیشن مهم ترین محصول فرهنگی برای کودکان و نوجوانان است.

در یکی دوسال گذشته توجه به انیمیشن زیاد شده است و بخشی از این معضلات را گام به گام مرتفع می کنیم.

اما در خصوص موضوع خاص معلولین، یکی از نکات این است که به واسطه ی عدم اتصال مدیران فرهنگی و سیاستگذاران با این جامعه که بخش مهمی از کل جامعه ی ما را تشکیل می دهند خیلی احساس نمی شود که ما باید اختصاصا برای این دوستان آثاری را تولید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همچنان به لحاظ زیباشناختی و محتوایی متاثر از انیمیشن غربی هستیم

همچنان به لحاظ زیباشناختی و محتوایی متاثر از انیمیشن غربی هستیم