مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 21:002024-01-14فرهنگي

المپیاد فیلم سازی در تراز سایر المپیادها قرار گیرد


دبیر اجرایی سی وپنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: امیدوارم المپیاد فیلم سازی همچون المپیادهای شیمی، فیزیک و ریاضی که در کشور دارای رتبه بالایی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، وحید ملتجی، مدیر هفتمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران روز یک شنبه در نشست گپ وگفت با رسانه ها با محوریت هفتمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران اظهار کرد:در راستای استمرار المپیاد فیلم نوجوانان، ایده ای تحت عنوان باشگاه فیلم سازی وجود دارد و این باشگاه باید متشکل از نوجوانانی باشد که هر سال در المپیاد شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه شعار بچه ها به سمت قله، شعار هدفمندی بود،گفت: باید بتوانیم به گونه ای عمل کنیم که نوجوانان با گذشته، فرهنگ و هویت خود آشنا شوند.

ملتجی افزود: در این دوره از جشنواره فیلم سازی 1059 نفر از 28 استان و 75 شهر شرکت کرده اند، که تعداد شرکت کنندگان بیش از دو برابر دوره قبل و تعداد کل آثار 1264 اثر است.

مدیر هفتمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران بیان کرد: در این دوره از المپیاد 261 اثر در حوزه فیلم و 1003 اثر در حوزه ایده بوده است، در واقع ایده نگاه بچه ها نسبت به کاری است که می خواهند انجام دهند و در قالب یک داستان کوتاه ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیاد فیلم سازی در تراز سایر المپیادها قرار گیرد

المپیاد فیلم سازی در تراز سایر المپیادها قرار گیرد