مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:102024-01-03سياسي

اجرای 436 برنامه توسط سپاه لرستان در هفته مقاومت


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: از روز بصیرت تا هفته مقاومت با شعار محوری «شهید القدس»، 436 عنوان برنامه داریم که در 3 سطح برگزار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد محمودوند صبح امروز در حاشیه مراسم گرامی داشت چهارمین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی در مصلی الغدیر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روز بصیرت تا هفته مقاومت با شعار محوری شهید القدس، 436 عنوان برنامه داریم که در 3 سطح برگزار می شوند.

وی خاطرنشان کرد: 41 برنامه محوری در مرکز استان اجرایی می شود که از این تعداد 21 برنامه با حضور هیات رییسه سپاه لرستان برگزار می گردد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اعزام بیش از 300 لرستانی در قالب راهیان مکتب شهید سلیمانی به استان کرمان، افزود: گردهمایی بزرگ پسران حاج قاسم دختران حاج قاس از دیگر برنامه های هفته مقاومت است.

محمودوند، برگزاری مراسم میلاد حضرت زهرا(س)، نشست جهاد تبیین با موضوع مکتب شهید سلیمانی و حمایت از مردم غزه در دانشگاه لرستان، برگزاری مراسم چهارمین سالگرد درگذشت حاج قاسم، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهید سلیمانی و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم از جمله برنامه های پیش بینی شده برای هفته مقاومت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 436 برنامه توسط سپاه لرستان در هفته مقاومت

اجرای 436 برنامه توسط سپاه لرستان در هفته مقاومت