مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 05:402024-01-13حوادث

شناسایی 86 ساختمان بلندمرتبه ناایمن در شهر زنجان


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان به شناسایی 86 ساختمان بلندمرتبه ناایمن در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: نظام مهندسی یا شهرداری این آمارها را ندارد و آتش نشانی با نظارت میدانی این موارد را شناسایی کرده است.

- مجید امیرفضلی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان امروز در گفت وگوبا خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر هزینه بر بودن بازدید و شناسایی ساختمان های ناایمن و از آن مهم تر درگیری با مردم در این رابطه اظهار کرد: قانع کردن سازندگان ساختمان از مشکلات ما است و اغلب مقاومت وجود دارد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان به شناسایی و اخطار به 86 ساختمان بلندمرتبه ناایمن در شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: متاسفانه نظام مهندسی یا شهرداری این آمارها را ندارد و آتش نشانی با نظارت میدانی این موارد را شناسایی کرده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با تاکید بر هزینه بر بودن بازدید و شناسایی ساختمان های ناایمن و از آن مهم تر درگیری با مردم در این رابطه افزود: قانع کردن سازندگان ساختمان از مشکلات ما است و اغلب مقاومت وجود دارد.

وی با اشاره به کشیده شدن برخی از موارد به مسؤولان در مورد عدم ارائه پایان کار توسط آتش نشانی یادآور شد و تصریح کرد: نکته عجیب ماجرا، هزینه های میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 86 ساختمان بلندمرتبه ناایمن در شهر زنجان

شناسایی 86 ساختمان بلندمرتبه ناایمن در شهر زنجان