مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:152024-01-01اجتماعي

خانه های محیط زیست بستری برای مردمی سازی فعالیت های زیست محیطی است


معاون آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: خانه های محیط زیست بستری مناسب برای مردمی سازی فعالیت های محیط زیست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارسنجان، نورالله مرادی در سفر به شهرستان ارسنجان و دیدار با فرماندار این شهرستان و در مراسم افتتاح خانه محیط زیست این شهرستان بیان کرد: خانه های محیط زیست یکی از بسترهای اصلی برای مردمی سازی فعالیت های این حوزه و فضایی برای گفتگو، بحث، چالش و مطالبه گری است که منجر می شود سواد و دانش محیط زیستی مردم افزایش پیدا کند و در نهایت محیط زیست حفظ شود.

مرادی افزود: حفظ محیط زیست وظیفه عمومی است و باید به دغدغه مشترکی میان مدیریت شهری و شهروندان تبدیل شود که به همین جهت همگام با سیاست های مردمی سازی فعالیت های محیط زیست، یکی از برنامه های اصلی این سازمان تاسیس خانه های محیط زیست است.

وی ادامه داد: محیط زیست سالم بستر توسعه و حیات پایدار است و هدف سازمان محیط زیست در تشکیل این خانه ها، نهادینه کردن و فعال شدن شهروندان در حفظ محیط زیست است تا حساسیت نگه داشت در میان مردم افزایش یابد و به جامعه و شهرهای سالم تری دسترسی داشته باشیم.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: محیط زیست در نظام برنامه ریزی کشور می بایست دارای  جایگاه مهمی باشد و یکی از کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های محیط زیست بستری برای مردمی سازی فعالیت های زیست محیطی است

خانه های محیط زیست بستری برای مردمی سازی فعالیت های زیست محیطی است