مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:052024-01-17سياسي

اختصاص 10 میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدای خورموج


فرماندار دشتی با بیان اینکه، یادواره های شهدا به صورت مردمی و خودجوش در تمامی نقاط شهرستان برگزار می شود گفت: 10 میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدای خورموج تخصیص یافت.

- ایسنا/بوشهر فرماندار دشتی با بیان اینکه، یادواره های شهدا به صورت مردمی و خودجوش در تمامی نقاط شهرستان برگزار می شود گفت: 10 میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدای خورموج تخصیص یافت.

علی بحرانی در نشست با رییس امور ایثارگران سازمان ثبت احوال کشور گفت: مردم دشتی در نبردهای تاریخی با استکبار همواره نقش آفرینی کردند.

فرماندار دشتی با بیان اینکه اولین دهکده مقاومت در شهرستان دشتی روستای بحیری است، افزود: مردم دشتی در دوران دفاع مقدس دین خود را نظام با تقدیم 234 شهید ادا کرده است.

بحرانی ادامه داد: در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نشست های آن به صورت مستمر برگزار می شود و تمامی ساختمان های اداری بنام شهدا نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: ساماندهی گلزارهای شهدا با جدیت دنبال می شود و امسال 10 میلیارد ریال برای گلزار شهدا خورموج اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدا در تمامی نقاط شهرستان به صورت مردمی برگزار می شود و این مهم با جدیت در مدارس نیز در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدای خورموج

اختصاص 10 میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدای خورموج