مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 07:452024-01-02حوادث

توقیف 800 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در جاجرم


فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از کشف 800 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و دستگیری پنج نفر متهم در این رابطه خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از کشف 800 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و دستگیری پنج نفر متهم در این رابطه خبر داد.

سرهنگ رضا قندی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جاجرم در راستای هجدهمین مرحله از طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا، از وجود مقدار زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در سطح شهر مطلع و بلافاصله اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش ماموران و بازرسی از مکان های از قبل شناسایی شده تعداد 800 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز کشف و ضبط شد، افزود: در این رابطه پنج نفر متهم نیز دستگیر شد که در نتیجه بعد از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش این تعداد کالای قاچاق بیش از 50 میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست تا با توجه به اینکه مقوله قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می زند، در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

تسهیلات غیر مجاز یک میلیارد تومانی لو رفت فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم همچنین از کشف یک پرونده اخذ تسهیلات غیر مجاز 10 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 800 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در جاجرم

توقیف 800 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در جاجرم