مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:502024-01-07بين الملل

ایلان ماسک جنجال جدید به پا کرد


بعضی از اعضای هیات مدیره شرکت خودروسازی تسلا نگران هستند که ایلان ماسک در هنگام توییت زدن، احتمالا تحت تاثیر مواد مخدر قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه نوشت: اعضای هیات مدیره تسلا در خفا، نگران هستند که ایلان ماسک هنگامی که در سال 2018 توییت زد قصد دارد این شرکت خودروسازی برقی را خصوصی کند، تحت تاثیر مواد مخدر بوده است.

ماسک که در آن زمان رییس تسلا بود، در اوت سال 2018 هنگامی که به یکباره در توییتر اعلام کرد قصد دارد تسلا را در قیمت 420 دلار (رقمی که به ماریجوانا اشاره داشت) خصوصی کند، سهامداران این شرکت را شوکه کرد.

با وجود گزارش هایی که مدعی شده بودند مدیرعامل تسلا، این موضوع را یک هفته پیش از ارسال توییت خود، با هیات مدیره در میان گذاشته است، اعضای هیات مدیره تسلا از پیام ماسک غافلگیر شدند.

ماسک پس از این توییت، با روزنامه نیویورک تایمز مصاحبه کرده و گفته بود مدیریت تسلا، طاقت فرسا بوده و سال گذشته، دشوارترین و دردناک ترین سال زندگی حرفه ای او بوده است.

 این مصاحبه همچنین شامل گزارشی درباره این بود که چگونه هیات مدیره تسلا در خصوص استفاده ماسک از قرص آمبین و این که آیا این موضوع ممکن است در عادت های توییت زنی آخرشب ماسک نقش داشته باشد، نگران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلان ماسک جنجال جدید به پا کرد

ایلان ماسک جنجال جدید به پا کرد