مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 17:202023-12-27اجتماعي

کاهش 15 درصدی تصادفات منجر به فوت در اصفهان


رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با فرهنگ سازی مناسب و آموزش های تخصصی رانندگان، میزان تصادفات فوتی در شهر اصفهان در 9 ماه سال جاری 15 درصد کاهش داشته است.

- علی اصغر زارع، رییس پلیس راهور اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در بررسی آمار وقوع تصادفات منجر به فوت در 9 ماه سال جاری حدود 300 تفر از شهروندان در سطح استان بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده اند که این میزان در شهر اصفهان 150 نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد از فوت شدگان تصادفات رانندگی در معابر درون شهری را موتورسیکلت سواران و عابران پیاده به خود اختصاص داده اند، تصریح کرد: این قشر از کاربران ترافیکی در تصادفات به شدت آسیب پذیر هستند و لازم است به جد قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و به آن پایبند باشند.

زارع ادامه داد: تردد موتورسیکلت در کلیه بزرگراه ها ممنوع بوده که با این وجود 15 درصد از جان باختگان تصادفات در این معابر در سطح استان به علت عدم توجه موتورسیکلت سواران به این قانون بوده است.

 رییس پلیس راهور اصفهان افزود: برای پیشگیری از وقوع تصادفات و حوادث تلخ ترافیکی نیاز به مشارکت اجتماعی شهروندان و سایر رانندگان هستیم که در این خصوص با هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی نسبت به اعمال قانون قاطعانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 درصدی تصادفات منجر به فوت در اصفهان

کاهش 15 درصدی تصادفات منجر به فوت در اصفهان