مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 21:352023-12-26سياسي

قصیده بلند علیرضا قزوه برای شهید سیدرضی موسوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا قزوه، شاعر، نویسنده و رییس دفتر شعر، موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما در قصیده ای بلند، اول از ارادت به مولا علی علیه السلام و سپس از غیرتمندی شیعیان آن حضرت، - علیرضا قزوه، شاعر و نویسنده در قصیده ای بلند، اول از ارادت به مولا علی علیه السلام و سپس از غیرتمندی شیعیان آن حضرت، به ویژه شهید سیدرضی موسوی گفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا قزوه، شاعر، نویسنده و رییس دفتر شعر، موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما در قصیده ای بلند، اول از ارادت به مولا علی علیه السلام و سپس از غیرتمندی شیعیان آن حضرت، به ویژه شهید سیدرضی موسوی گفته و این سروده جدید خود را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است.

قصیده او را بخوانید: بسیار شِکوه دارم از این روزگار می گویمت به قدر یکی از هزار حسرت شده نصیب من سرگرانتکراری است گردش لیل و نهار هر سال من ز سال پسین بدتر استفرقی چنان ندارد پیرار و پار از شش جهت هجوم غم و غصه استغم باردم به سر ز یمین و یسار این شام را چگونه بخوانم سحر؟پاییز را چگونه بگویم بهار؟ دلخسته ام ز خیل سیاه نفاقدلخسته ام ز جمع خراب و خمار از این همه خوارج بی اصل و نسلاز این همه جماعت ناسازگار من همچنان به شکوه اسیرم اسیرمن همچنان به ناله دچارم دچار من از خودم چقدر غمینم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصیده بلند علیرضا قزوه برای شهید سیدرضی موسوی

قصیده بلند علیرضا قزوه برای شهید سیدرضی موسوی