مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:502024-01-03سياسي

در آستانه سفر رییس جمهور میز خدمت بهزیستی زنجان برپا می شود


مدیر روابط عمومی بهزیستی استان زنجان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به استان زنجان مسئولان این حوزه در میز خدمت بهزیستی استان زنجان مستقر بوده و به درخواست همشهریان و جامعه هدف پاسخ خواهند داد.

- رباب موحد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به دور دوم سفر رییس جمهوری به زنجان در روزهای پایانی هفته جاری میز ارتباطات مردمی به منظور رسیدگی به درخواست های همشهریان و پاسخگویی به سوالات خانواده های تحت پوشش و دریافت نامه های مردمی طی سه روز از ساعت 8 صبح الی 18 و از تاریخ 14 تا 16 دی ماه در مرکز تامین و توسعه شهید فلاح بهزیستی (جاده همایون) برپا می شود.

وی در خصوص نحوه درخواست خدمت از سازمان بهزیستی، افزود: هر فردی که در سازمان بهزیستی دارای پرونده باشد، می تواند با مراجعه به مرکز فلاح یا تماس با شماره تلفن 111 درخواست خود را ثبت کند.

همچنین همه مراحل فرایند و نتیجه درخواست، به صورت پیامک به شماره موبایل فرد اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان زنجان ادامه داد: اگر فردی در سازمان بهزیستی دارای پرونده نباشد، می تواند با مراجعه حضوری به میز خدمت بهزیستی شهرستان درخواست تشکیل پرونده دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه غالب جامعه هدف بهزیستی، قادر به استفاده از خدمات الکترونیک نبوده و از طرفی عده ای از متق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آستانه سفر رییس جمهور میز خدمت بهزیستی زنجان برپا می شود

در آستانه سفر رییس جمهور میز خدمت بهزیستی زنجان برپا می شود