مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 13:352024-01-19دانش

ایجاد اولین شرکت تولیدکننده مواد بارورسازی ابرها در دانشگاه آزاد


مدیرکل سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از شکل گیری اولین شرکت تولیدکننده مواد بارورسازی ابرها در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

- مدیرکل سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از شکل گیری اولین شرکت تولیدکننده مواد بارورسازی ابرها در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قباد بهزادی پور در حاشیه بازدید از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با اشاره به شکل گیری اولین شرکت تولیدکننده مواد بارورسازی ابرها در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هم اکنون این شرکت در حال تولید و مشغول به فعالیت است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای یک زیست بوم در کشور است که با اِلمان های داخل کشور بسیار متفاوت است، افزود: سراهای نوآوری و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی در هر منطقه ای براساس اقلیم، صنعت و ظرفیت اعضای هیات علمی واحد دانشگاهی آن منطقه به صورت مساله محور شکل می گیرد که بر اساس یک محور تخصصی بتواند مشکلی را در سطح منطقه و کشور حل کند.

دکتر بهزادی پور خاطرنشان کرد: 62 سرای نوآوری و 162 مرکز رشد در سطح دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارند که مأموریت های تخصصی را پیگیری می کنند؛ با تشکیل معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی، تعداد هسته ها و واحدهای فناور این دانشگاه از 504 به بیش از 2 هزار هسته و واحد فناور در مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اولین شرکت تولیدکننده مواد بارورسازی ابرها در دانشگاه آزاد

ایجاد اولین شرکت تولیدکننده مواد بارورسازی ابرها در دانشگاه آزاد