مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:302024-01-01پزشكي

اولین طرح جامع نیازسنجی معلولین توسط کاظمی آشتیانی رقم خورد


عضو هیئت علمی دانشکده علوم توانبخشی گفت: کاظمی آشتیانی با تشکیل تیمی منسجم و باانگیزه جهت خدمت به جامعه به ویژه طبقه نیازمند و معلولین خدمات ارزشمندی ارائه شد و اولین طرح جامع نیازسنجی معلولین به همت ایشان قلم خورد و در چند جلد آماده شد.

- عضو هیئت علمی دانشکده علوم توانبخشی گفت: کاظمی آشتیانی با تشکیل تیمی منسجم و باانگیزه جهت خدمت به جامعه به ویژه طبقه نیازمند و معلولین خدمات ارزشمندی ارائه شد و اولین طرح جامع نیازسنجی معلولین به همت ایشان قلم خورد و در چند جلد آماده شد.

مهدی اکبری، عضو هیئت علمی دانشکده علوم توانبخشی، دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ویژگی اخلاقی زنده یاد کاظمی آشتیانی اظهار کرد: آشنایی من با سعید کاظمی آشتیانی از سال 1358در زمان ورودشان به دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز شد که این آشنایی برای من منشأ خیروبرکت و بسیار ارزشمند و تأثیرگذار بود درواقع دوستی با افراد با طبع و هوش بالا و سلامت نفس بهترین کلاس های درس دانشگاهی است.

*راه اندازی مؤسسه رویان از خدمات ارزشمند کاظمی آشتیانی وی افزود: در ابتدای انقلاب و درواقع پس از نو گشایی دانشکده به اتفاق عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشکده بودیم و ایشان با دید وسیع و سازنده انگیزه های بالا و خوش فکری و مخصوصاً ایده پردازی های ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین طرح جامع نیازسنجی معلولین توسط کاظمی آشتیانی رقم خورد

اولین طرح جامع نیازسنجی معلولین توسط کاظمی آشتیانی رقم خورد