مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 18:102024-01-03سياسي

50 زندانی کرمانشاهی به نیت حاج قاسم آزاد شدند


رییس بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: 50 نفر از زندانیان استان به نیت حاج قاسم آزاد شدند.

- مهرداد چراغی، رییس بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره) و همچنین چهارمین سالروز شهادت سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی، 50 نفر از زندانیان سراسر استان که 6 نفر از این تعداد مادرانی از کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه بودند، با مساعدت و همراهی دستگاه قضایی، سازمان زندان های استان، کانون اصلاح و تربیت و بسیج حقوق دانان استان آزاد شدند.

وی همچنین با اشاره به اهدا 500 بسته معیشتی به خانواده زندانیان، گفت: به تمامی مادران زندانی مستقر در کانون اصلاح و تربیت و همچنین نوجوانان کانون اصلاح و تربیت، 100 کارت هدیه 100 هزار تومانی اهدا شده است.

رییس بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه اضافه کرد: با مساعدت دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه به تعداد 14 نفر از زندانیان بند نسوان به مدت 10 روز مرخصی اعطا شد.

تجلیل از کارمندان زن کانون اصلاح و تربیت، تشویق یک نفر سرباز به مناسبت روز مقاومت و شهادت حاج قاسم، اهدا شاخ گل به بانوان از بند رها شده، ارائه مشاوره حقوقی رایگان و قبول وکالت رایگان تعدادی از مادران زندانی و همچنین ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زندانیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 زندانی کرمانشاهی به نیت حاج قاسم آزاد شدند

50 زندانی کرمانشاهی به نیت حاج قاسم آزاد شدند