مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 08:252023-12-23اقتصادي

گیاهی که هر هکتار آن درآمد میلیاردی برای کشاورز دارد


مدیر عامل اتحادیه تعاونی های گیاهان دارویی خراسان رضوی گفت: آنغوزه یک گونه از گیاهان دارویی است که می تواند درآمد بالای یک میلیارد تومانی را در هر هکتار برای کشاورز داشته باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل اتحادیه تعاونی های گیاهان دارویی خراسان رضوی گفت: آنغوزه یک گونه از گیاهان دارویی است که می تواند درآمد بالای یک میلیارد تومانی را در هر هکتار برای کشاورز داشته باشد.

اعظم یوسفی در حاشیه برگزاری همایش آنغوزه در بجستان در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: تعاونی گیاهان دارویی خراسان رضوی خدمات مختلفی را از طریق شرکت های تعاونی می تواند در اختیار جامعه کشاورزان و تولیدکنندگان قرار دهد.

وی افزود: وقتی کشاورز برنامه ای برای کشت زراعی و اینکه چه گیاهی را با توجه به پتانسیل منطقه، شرایط بازار و ارزش اقتصادی محصول داشته باشد، عملاً نیاز به یکسری راهنمایی هایی هم دارد.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های گیاهان دارویی خراسان رضوی با بیان اینکه اتحادیه و شرکت های تعاونی در قالب بازوی اجرایی سازمان جهاد کشاورزی هستند، بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی به عنوان مسئول نقش نظارت و حمایت را دارد و کار اجرایی و ترویج بیشتر از طریق اتحادیه و شرکت های تعاونی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیاهی که هر هکتار آن درآمد میلیاردی برای کشاورز دارد

گیاهی که هر هکتار آن درآمد میلیاردی برای کشاورز دارد