مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 19:502024-01-06سياسي

اجرای طرح شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان در 11 استان


نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان در 11 استان انجام می شود که برای آن 88 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان در 11 استان انجام می شود که برای آن 88 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

محمد پاکمهر امروز، 16 دی ماه در آیین افتتاح مرکز استانی شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان خراسان شمالی بر لزوم توجه به امر پیشگیری از بروز بیماری ها تاکید کرد.

وی افزود: در این 11 استان که خراسان شمالی یکی از آن ها است، این مراکز ایجاد می شود.

پاکمهر با اشاره به اینکه این پروژه هم مصوبه سفر ریاست جمهوری به استان بوده و هم مجلس برای آن بودجه در نظر گرفته بود، ادامه داد: برای راه اندازی این مرکز در خراسان شمالی مبلغ 10میلیارد تومان مصوب شده بود که با پیگیری های فراوان این مرکز در بجنورد راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه غربالگری رایگان سرطان سینه از روز گذشته به مدت دو روز در این مرکز انجام می شود، ادامه داد: با توجه به استقبال خوبی که انجام شده درخواست داریم تا این امر به مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان در 11 استان

اجرای طرح شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان در 11 استان