مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 08:352024-01-15فرهنگي

وضعیت فیلم سازی در ایلام مطلوب است/ تولید فیلم کوتاه در استان رو به رشد است


مدیر انجمن سینمای جوانان استان ایلام وضعیت فیلم سازی در ایلام را مطلوب دانست و گفت: فیلم سازان خوبی داریم که در جشنواره های بین المللی شرکت کرده اند و تولید فیلم کوتاه نیز در استان رو به رشد است.

- ایسنا/ایلام مدیر انجمن سینمای جوانان استان ایلام وضعیت فیلم سازی در ایلام را مطلوب دانست و گفت: فیلم سازان خوبی داریم که در جشنواره های بین المللی شرکت کرده اند و تولید فیلم کوتاه نیز در استان رو به رشد است.

محمدحاجیان با حضور در ایسنا، اظهار کرد: انجمن سینمای جوانان ایران، در حوزه فیلم کوتاه، عکس، برگزاری جشنواره استانی، منطقه ای و بین المللی فعالیت می کند که در راستای عدالت فرهنگی 58 دفتر در سطح کشور دارد که انجمن سینمای جوانان ایلام یکی از این دفاتر است.

مدیر انجمن سینمای جوانان ایلام با بیان اینکه این انجمن چند مسئولیت بر عهده دارد که یکی از آن ها کشف استعدادها در حوزه فیلم، عکس و مشاغل سینمایی است، تصریح کرد: در این راستا این انجمن، کلاس های آموزش فیلم سازی و سینمایی برای تقویت بدنه سینمای ایران، برگزار می کند.

حاجیان، تولید فیلم کوتاه داستانی در سطح کشور را از دیگر وظایف انجمن دانست و در خصوص استعدادیابی نیز گفت: بنیاد سینمای فارابی، یک المپیاد دانش آموزی با همکاری انجمن سینمای جوانان برگزار می کند و دانش آموزان خلاق می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فیلم سازی در ایلام مطلوب است/ تولید فیلم کوتاه در استان رو به رشد است

وضعیت فیلم سازی در ایلام مطلوب است/ تولید فیلم کوتاه در استان رو به رشد است