مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 23:002024-01-18سياسي

تخریب مجتمع ویلایی غیرمجاز در لاهیجان


به گفته رییس حوزه قضایی رودبنه شهرستان لاهیجان، یک مجتمع ویلایی غیرمجاز به مساحت هزار و 200 مترمربع در روستای امیرآباد بخش رودبنه لاهیجان تخریب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، محمد کرمی رییس حوزه قضایی رودبنه امروز در حاشیه تخریب یک واحد غیرمجاز در جمع خبرنگاران، از تخریب یک مجتمع ویلایی غیرمجاز به مساحت هزار و 200 مترمربع در روستای امیرآباد بخش رودبنه لاهیجان خبر داد.

  به گفته وی، این مجتمع ویلایی غیرمجاز در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و حسب تاکیدات رییس قوه قضاییه و رییس کل دادگستری گیلان در ساحل روستای امیرآباد این بخش تخریب شد.

  آنگونه که رییس حوزه قضایی رودبنه شهرستان لاهیجان گفته، سازنده متخلف 14 واحد ویلای غیرمجاز را به ارزش 140 میلیارد تومان در یک هزار و 200 مترمربع از اراضی کشاورزی و ساحلی روستای امیرآباد بخش رودبنه ساخته بود.

  کرمی با بیان اینکه دستگاه قضایی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز با جدیت برخورد می کند، افزود: دستگاه های متولی هم مکلف به افزایش نظارت ها در این زمینه هستند که در صورت کم کاری باید پاسخگو باشند.

  گودرز کمال پور مدیر جهاد کشاورزی لاهیجان نیز با اشاره به اینکه با استعلامات انجام شده مشخص شد این اراضی خارج از طرح هادی بوده، اظهار کرد: با طرح شکایت از سوی سازمان جهاد کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب مجتمع ویلایی غیرمجاز در لاهیجان

تخریب مجتمع ویلایی غیرمجاز در لاهیجان