مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:002023-12-26سياسي

در طول 25 سال گذشته شاهد کمترین وقوع جرم در بین نیروهای مسلح هستیم


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با محکوم کردن صهیونیست ها در به شهادت رساندن دیپلمات نظامی کشورمان، سردار سید رضی موسوی گفت: صهیونیست ها بدانند که دیگر دوران بزن در رو گذشته و خون پاک فرماندهان نظامی و انتظامی بر زمین نخواهد ماند و خبرهای فتح و پیروزی در راه است.

- رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با محکوم کردن صهیونیست ها در به شهادت رساندن دیپلمات نظامی کشورمان، سردار سید رضی موسوی گفت: صهیونیست ها بدانند که دیگر دوران بزن در رو گذشته و خون پاک فرماندهان نظامی و انتظامی بر زمین نخواهد ماند و خبرهای فتح و پیروزی در راه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان در مراسم تکریم و معارفه رییس مجتمع قضایی غرب استان تهران ضمن گرامیداشت یاد شهدای مقاومت و تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) اظهار کرد: بار دیگر جنایات صهیونیست ها در زینبیه دمشق موجب شهادت سردار دیگری از ایران شد.

تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، صهیونیست ها هرکجا اراده کردند سرزمین های زیادی از جهان اسلام را غصب کردند، اما انقلاب اسلامی ایران با رای مردم شکل گرفت و با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا ادامه یافت و این نظام مقدس ماندگار شد و به بار نشست و فتنه های بسیاری را پشت سر گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در طول 25 سال گذشته شاهد کمترین وقوع جرم در بین نیروهای مسلح هستیم

در طول 25 سال گذشته شاهد کمترین وقوع جرم در بین نیروهای مسلح هستیم