مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 22:152024-01-14سياسي

تلفیق وحدت و آموزه های اعتقادی در همایش کشوری نغمه سرایان اهل سنت


رییس شورای اسلامی شهر بجنورد همایش کشوری نغمه سرایان اهل سنت در خراسان شمالی را تحقق تلفیق وحدت و آموزه های اعتقادی دانست.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس شورای اسلامی شهر بجنورد همایش کشوری نغمه سرایان اهل سنت در خراسان شمالی را تحقق تلفیق وحدت و آموزه های اعتقادی دانست.

جمشید عین بیگی امروز، 24 دی ماه در جلسه مشترک کمیسیون فرهنگی و اجتماعی با کمیته رسانه و فضای مجازی شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: این همایش در واقع تلفیق وحدت و آموزه های اعتقادی و دینی است که به وسیله هنر شعرای اهل سنت، نمود پیدا می کند.

وی افزود: برگزاری این همایش کشوری می تواند فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگی و اجتماعی بجنورد و خراسان شمالی برای مهمانان دیگر استان ها باشد.

این همایش نشان دهنده وحدت مسلمانان در کشور است و برادری و یکپارچگی مردم را به ویژه در استان هایی که مسلمانان شیعه و سنی در کنار هم زندگی می کنند به نمایش می گذارد.

رییس سازمان بسیج مداحان خراسان شمالی نیز در این جلسه بیان کرد: برگزاری این همایش کشوری در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای وحدت مسلمانان و یکپارچگی آنان است.

سرهنگ رحیمی افزود: قرار است در این همایش، مداحان شعرا و نغمه سرایان اهل سنت 10 استان کشور حاضر شده و در قالب های هنری به مدح پیامبر گرامی اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفیق وحدت و آموزه های اعتقادی در همایش کشوری نغمه سرایان اهل سنت

تلفیق وحدت و آموزه های اعتقادی در همایش کشوری نغمه سرایان اهل سنت