مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:552024-01-01سياسي

«در تدارک طوفان»، روایتی از ردپای شهید سلیمانی در مقاومت فلسطین+فیلم و عکس


مستند «در تدارک طوفان» روایتی از روزهای آشنایی گروه های مقاومت فلسطینی با شهید سلیمانی و نقش این شهید والامقام در ارتقاء سطح مبارزه در مقابل دشمن صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مستند در تدارک طوفان به بررسی پرونده فلسطین در جمهوری اسلامی از سال های ابتدایی انقلاب و پس از آن انتقال این پرونده از وزارت خارجه به سپاه قدس می پردازد.

  گفتگو با سران سیاسی و نظامی فلسطینی و فرماندهان مقاومت در منطقه و همچنین شخصیت های رسانه ای همچون منیرشفیق روزنامه نگار فلسطینی از بخش های دیگر این مستند است.

انتشار پیام محمد ضیف فرمانده بزرگ فلسطینی در خصوص شهید سپهبد قاسم سلیمانی و انتشار دو دست نوشته  منتشر نشده از شهید سلیمانی در پاسداشت مقاومت مردم فلسطین از ویژگی های این مستند به شمار می رود.

تاثیر انقلاب اسلامی بر تشکیل و احیای هسته های مقاومت فلسطینی و بازخوانی جریان مرج الزهور و مقاومت رهبران فلسطینی در مقابل اسراییل از بخش های دیدنی این مستند تلویزیونی است.

  درون مایه اصلی این مستند بررسی نگاه شهید سلیمانی به مساله فلسطین و آزادی قدس شریف است و اشاره ای نیز به حمایت های معنوی ایشان جهت ارتقاء روحیه مقاومت و ایستادگی جریان های فلسطینی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«در تدارک طوفان»، روایتی از ردپای شهید سلیمانی در مقاومت فلسطین+فیلم و عکس

«در تدارک طوفان»، روایتی از ردپای شهید سلیمانی در مقاومت فلسطین+فیلم و عکس