مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 08:352023-12-23فرهنگي

ارسال 330 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در یزد


دبیر سومین دوره جشنواره ابوذر در استان یزد با معرفی اعضای هیأت داوران این رویداد رسانه ای، گفت: 330 اثر به دبیرخانه این دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد ارسال شده که بعد از جمع بندی اولیه تحویل کمیته داوران خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جشنواره ابوذر در استان یزد، امیررضازاده فرخ صبح امروز با اعلام اتمام زمان ارسال آثار به سومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در این استان، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده 30 آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار بود که تا ساعت 24 پنج شنبه ادامه داشت و تمام شد.

وی با بیان این که در ارزیابی اولیه 330 اثر در قالب های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افزود: آثار پس از بررسی اولیه کدگذاری شده و برای هیأت داوران ارسال خواهد می شود.

دبیر سومین دوره جشنواره ابوذر در استان یزد، با بیان این که در نظر داریم اختتامیه این دوره جشنواره ابوذر را تا 20 دیماه برگزار کنیم، گفت: مشارکت اصحاب رسانه در قالب های مختلف خبری، مستند، گزارش، فیلم و عکس را مطلوب و یکی از مهمترین مزیت های این دوره دانست.

رضازاده فرخ در خصوص کمیته داوران نیز تصریح کرد: حمیدرضا عمادی ، امیرترقی نژاد ، محمودرضا رحمانی ، عباس سلطانی و مهرداد جباری هیأت داوران سومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد هستند که به سرپرستی حمید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 330 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در یزد

ارسال 330 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در یزد