مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 16:152024-01-17فرهنگي

پرسشگری و خلق دنیای خاص برای شخصیت های فیلم کوتاه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، ششمین برنامه «یک سه شنبه کوتاه» عصر سه شنبه 26 دی 1402 در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم های کوتاه «بوم هن» ساخته شاهین زوار، - ششمین برنامه یک سه شنبه کوتاه به نمایش و نقد فیلم های کوتاه بوم هن ساخته شاهین زوار، بوتی و دیوانه به کارگردانی فاضل اسماعیلی و هرم ساخته مهدی دولتی اختصاص داشت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، ششمین برنامه یک سه شنبه کوتاه عصر سه شنبه 26 دی 1402 در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم های کوتاه بوم هن ساخته شاهین زوار، بوتی و دیوانه به کارگردانی فاضل اسماعیلی و هرم ساخته مهدی دولتی اختصاص داشت.

پس از نمایش آثار، نشست پرسش و پاسخ با حضور سحر عصرآزاد منتقد سینما برگزار شد.

در ابتدای این نشست، شاهین زوار کارگردان فیلم کوتاه بوم هن گفت: این فیلم هفتمین کار کوتاه من در قالب فعالیت حرفه ای است و این اثر زمانی که زلزله ترکیه اتفاق افتاد، شکل گرفت.

باید براساس برخی اتفاقات دغدغه ایجاد شود تا فیلمی را بسازم و وقتی بچه ها از زیر آوار در ترکیه بیرون می آمدند و والدینشان را از دست داده بودند، ایده این اثر مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسشگری و خلق دنیای خاص برای شخصیت های فیلم کوتاه

پرسشگری و خلق دنیای خاص برای شخصیت های فیلم کوتاه