مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:002024-01-03سياسي

عاشقان آذربایجانی سردار: مثل «حاج قاسم» پشت انقلاب و رهبرمان می مانیم


همسر شهیدی که به دست پانترک ها آسمانی شد، گفت: دشمنان عزیزان ما را شهید می کنند تا ما را درگیر کنند، اما فکر نمی کنند که ما به هیچ وجه عقب نمی نشینیم، - خبرگزاری فارس کرمان _ آمنه شهریارپناه: اینجا گلزار بین المللی شهداء و این خیمه بخشی از فضای روح بخش و بهشتی کرمان است، قطعه ای که چهار سالی ست زیارتگاه شده و میزبان عاشقانی از 70 کشور دنیا است.

چهار سال پیش، زمانی که فرمانده غیور محور مقاومت و بزرگمرد عرصه مبارزه و دفاع به شهادت رسید و در این مکان آرام گرفت، بسیاری از دلها نیز روانه این سرزمین شد و تا همیشه در جوار سردار باوفا باقی ماند.

امشب هم در شب شهادت آن باوفای روزگار گرد هم جمع شدیم تا خدماتش را پاس داشته و برای نبودنش سر روی شانه های هم بگذاریم و اشک بریزیم.

مزار حاج قاسم زیارتگاه عاشقان از سراسر کشور عاشقان آذری سردار زیر خیمه و درست رو به روی مرقد آسمانی حاج قاسم نشسته بودم که جمعی از آذری ها را دیدم، خانم هایی که از آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه آمده و از خانواده های پر افتخار شهداء بودند.

با نادره شاکرحق گفت وگو کردم، همسر شهید صادق زاده از کسانی که توسط پانترک ها به شهادت رسید.

رؤیای صادقه همسر شهید در شب شهادت سردار دلها شاکرحق اظهار داشت: وقتی حاج قاسم شهید شد، خیلی حال بدی داشتم، شب قبلش همسرم را خواب دیدم که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشقان آذربایجانی سردار: مثل «حاج قاسم» پشت انقلاب و رهبرمان می مانیم

عاشقان آذربایجانی سردار: مثل «حاج قاسم» پشت انقلاب و رهبرمان می مانیم