مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 08:452024-01-16اقتصادي

پاسخ وزارت جهاد به انتقاد از قیمت 700 هزار تومانی گوشت


قائم مقام وزیر کشاورزی در پاسخ به اینکه قیمت گوشت گوسفندی تا 700هزار تومان پیش رفته است، اظهار کرد: گوشت 700هزار تومانی برای فروشگاه های بالای شهر است و قیمت گوشت قرمز بین 600هزار تا 620هزار تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دنیای اقتصاد، علیرضا پیمان پاک، قائم مقام وزیر کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار، از کاهش قیمت گوشت قرمز خبر داد و گفت: تولید گوشت قرمز در بهار سال آینده افزایش خواهد داشت و این افزایش عرضه به معنای بهبود قیمت ها خواهد بود.

 او در پاسخ به اینکه قیمت گوشت گوسفندی تا 700هزار تومان پیش رفته است، اظهار کرد: گوشت 700هزار تومانی برای فروشگاه های بالای شهر است و قیمت گوشت قرمز بین 600هزار تا 620هزار تومان است.

پیمان پاک در ادامه خبر داد: واردات گوشت قرمز گرم از هفته گذشته افزایش پیدا کرده است، هرچند به دلیل تعطیلات کریسمس مدتی متوقف شده بود.

 معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد: از نیمه دوم اسفند سال جاری گوشت دام پرواربندی شده تولید داخل هم به عرضه گوشت قرمز کشور اضافه می شود و همه اینها به کاهش قیمت این کالا می انجامد.

بنابراین از نیمه دوم اسفند شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز خواهیم بود.

گرانی گوشت مربوط به واسطه هاست در همین حال و در خبری دیگر رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران گفت: کمبودی در دام زنده نداریم و علت افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزارت جهاد به انتقاد از قیمت 700 هزار تومانی گوشت

پاسخ وزارت جهاد به انتقاد از قیمت 700 هزار تومانی گوشت