موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:202023-12-30ورزشي

غرامت 40 میلیون دلاری عربستان از دو باشگاه ترکیه ای


در پی لغو دیدار سوپرجام ترکیه، مسئولان عربستانی خواهان دریافت غرامت 40 میلیون دلاری از دو باشگاه ترکیه ای شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، تسنیم نوشت: دیدار سوپرجام ترکیه قرار بود شب گذشته (جمعه) بین دو تیم گالاتاسرای و فنرباغچه و به میزبانی کشور عربستان در ورزشگاه الاول پارک شهر ریاض برگزار شود، اما به دلیل اختلاف نظر به وجود آمده بین فدراسیون فوتبال ترکیه و این دو باشگاه ترکیه ای با مسؤلان برگزاری این مسابقه، این بازی لغو شد.

این اتفاق در حالی افتاد که دو تیم برای انجام این بازی در شهر ریاض حضور داشتند و هواداران شان هم به عربستان سفر کرده بودند.

بر اساس گزارش رسانه های ترکیه ای؛ قرار بود بازیکنان دو تیم با پیراهن های منقش به تصور مصطفی کمال آتاتورک بنیانگذار جمهوری ترکیه وارد میدان شوند و با این پیراهن ها به گرم کردن خود بپردازند، اما عربستانی ها اجازه این کار را به دو باشگاه فنرباغچه و گالاتاسرای ندادند.

مردم کشور ترکیه صدمین سالگرد تأسیس جمهوری ترکیه توسط آتاتورک را جشن می گیرند و پیش از این بسیاری از آنها به خاطر برگزاری دیدار سوپرجام ترکیه آن هم در این سال خاص در کشور عربستان انتقاد کرده بودند.

گفته می شود که مسئولان برگزاری این مسابقات اجازه پخش شدن سرود ملی ترکیه معروف به مارش استقلال در ورزشگاه را ندادند و آوردن پرچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرامت 40 میلیون دلاری عربستان از دو باشگاه ترکیه ای

غرامت 40 میلیون دلاری عربستان از دو باشگاه ترکیه ای