مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:552024-01-11بين الملل

حمایت اتحادیه عرب از شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی


دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد، این اتحادیه از شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین المللی به دلیل جنایت های مربوط به کشتارجمعی در نوار غزه حمایت می کند.

- دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد، این اتحادیه از شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین المللی به دلیل جنایت های مربوط به کشتارجمعی در نوار غزه حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب در جریان گفتگویی مطبوعاتی خاطرنشان کرد: ما از شکایت آفریقای جنوبی علیه اسراییل در دادگاه کیفری بین المللی به دلیل جنایت های مربوط به کشتارجمعی در نوار غزه و نقض کنوانسیون 1948 در مورد جلوگیری از جنایت نسل کشی کاملا حمایت می کنیم.

براساس گزارش سایت النشره، ابوالغیط همچنین تصریح کرد: من به صدور یک حکم عادلانه که این جنگ خصمانه را متوقف کند و مانع ریختن خون فلسطینیان شود، چشم امید دوخته ام.

دبیرکل اتحادیه عرب ضمن تشکر از آفریقای جنوبی و دولتش به دلیل اتخاذ این موضع اصولی که بر پایه اخلاق و ارزش های انسانی است، بر حمایت دبیرخانه اتحادیه عرب از تلاش های آفریقای جنوبی تاکید کرد.

در همین راستا، جمال رشدی، سخنگوی اتحادیه عرب تاکید کرد، ابوالغیط به مقامات دبیرخانه دستور داده است تا مسیر قانونی شکایت ارائه شده در دیوان بین المللی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت اتحادیه عرب از شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی

حمایت اتحادیه عرب از شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی