مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 22:402024-01-08ورزشي

استان ایلام دارای 3 هزار و 600 پست مدیریتی است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: ایلام دارای 3 هزار و 600 پست مدیریتی و 119 دستگاه، نهاد و تشکل رسمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امین دوست محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام، شامگاه دوشنبه 18 دی ماه در نشست مدیران اداری، مالی، آموزش و ارزیابی دستگاه های اجرایی استان ایلام، گفت: نظام اداری نیازمند داشتن چینش و دپارتمان مشخص و برنامه ریزی شده برای همه نیروهای انسانی است.

وی افزود: نیروهای انسانی در نظام های اداری در 3 سطح مدیران، بدنه و نیروهای خدماتی هستند که بهره وری راندمان از این 3 سطح نیازمند برنامه ریزی منسجم و حساب شده است.

دوست محمدی عنوان کرد: ایلام دارای 3 هزار و 600 پست مدیریتی و 119 دستگاه، نهاد و تشکل رسمی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام ادامه داد: مشکلات استخدامی نیروهای انسانی همه دستگاه های اجرایی به ویژه دانشگاه علوم پزشکی، منابع طبیعی و آبخیزداری، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، بانک ها و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیازمند رسیدگی، بررسی و حل مشکل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، این نشست با حضور مدیرکل دفتر امور مجلس و امور استان های سازمان اداری و استخدامی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان ایلام دارای 3 هزار و 600 پست مدیریتی است

استان ایلام دارای 3 هزار و 600 پست مدیریتی است