مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 16:002023-12-29سياسي

نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است


روز شنبه نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، روزی که دست خداوند از آستین امت حزب الله بیرون آمد و فتنه و فتنه گران را نابود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان اظهار کرد: یکی از راه های تحصیل تقوای الهی شناخت مقامات اولیا الهی، درس گرفتن از آن ها، پیروی از آن ها و تلاش برای تربیت نسل مومن، متعهد، انقلابی و با بصیرت است.

امام جمعه زاهدان گفت: روز شنبه نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، روزی که دست خداوند از آستین امت حزب الله بیرون آمد و فتنه و فتنه گران را نابود کرد و نشان داد که مردم انقلابی ما همواره پای اسلام، مکتب اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده اند و هر گونه که بتوانند از رهبری و کشور خود دفاع می کنند و به دولت های استکباری و مزدوران منطقه ای و داخلی اجازه نمی دهند که به آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی تعرض داشته باشند.

وی افزود: روز چهارشنبه 20 جمادی الثانی و سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) است که تحت عنوان روز زن نامگذاری شده و این مناسبت را خدمت همه تبریک عرض می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است