مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 16:402024-01-17سياسي

اتمام عملیات خاکبرداری مسیر کمربندی 15 خرداد شهرکرد تا پایان سال


شهردار شهرکرد با بیان اینکه در حال حاضر انجام عملیات عمرانی بازگشایی ادامه مسیر کمربندی 15 خرداد در حال اجراست، گفت: حدود 20 دستگاه از ماشین آلات شهرداری مشغول به خاکبرداری 700 متر از طول مسیر تا بلوار کشاورز هستند که در تلاش هستیم تا پایان سال جاری عملیات .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری شهردار شهرکرد با بیان اینکه در حال حاضر انجام عملیات عمرانی بازگشایی ادامه مسیر کمربندی 15 خرداد در حال اجراست، گفت: حدود 20 دستگاه از ماشین آلات شهرداری مشغول به خاکبرداری 700 متر از طول مسیر تا بلوار کشاورز هستند که در تلاش هستیم تا پایان سال جاری عملیات خاکبرداری در این مسیر به پایان برسد.

محمدحسین واحدیان 27 دی ماه در جمع رسانه های چهارمحال و بختیاری، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل مالکان با شهرداری جهت بازگشایی ادامه مسیر کمربندی 15 خرداد، اظهار کرد: قدردان همکاری و تعاملات مالکان هستیم و از اینکه تا پایان اجرای این پروژه همگام و هم قدم با مجموعه مدیریت شهری بودند تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه همکاری مالکان منجر به شکسته شدن قفل 25 ساله مسیر کمربندی شد، افزود: نتیجه اجرای این پروژه و اصل توافق، علاوه بر کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر، جلب رضایت شهروندان را به دنبال دارد که همکاری مالکان گام بزرگی در اجرای این مهم داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام عملیات خاکبرداری مسیر کمربندی 15 خرداد شهرکرد تا پایان سال

اتمام عملیات خاکبرداری مسیر کمربندی 15 خرداد شهرکرد تا پایان سال