مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:152023-12-30اجتماعي

حبس در انتظار جاعلان پلاک وسیله نقلیه موتوری


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اظهار کرد: حبس شش ماه الی یک سال در انتظار رانندگانی که به صورت تعمدی نسبت به جعل پلاک وسیله نقلیه موتوری خود اقدام می کنند.

- سرهنگ سید حجت فتاحی، 9 دی در تشریح این خبر گفت: در پاسخ به مطالبات به حق مردم بزرگوار استانمان، پلیس راهنمایی و رانندگی با مشارکت تمامی یگان های انتظامی استان،در تداوم طرح های ضربتی برخورد با موتورسیکلت های فاقد پلاک وپلاک مخدوش را به مرحله اجرا گذاشته و در 9 ماهه سال جاری تعداد263دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک وپلاک مخدوش برابر مقررات اعمال قانون وتعداد 263دستگاه موتورسیکلت نیز در این مورد به پارکینگ منتقل شده است ونیز تعداد 14542دستگاه خودروی فاقد پلاک وپلاک مخدوش برابر مقررات اعمال قانون و در این رابطه تعداد 530دستگاه خودرو به پارکینگ انتقال یافته است.

فتاحی گفت: موتورسیکلت سوارانی که به صورت عمدی نسبت به جعل در ارقام پلاک انتظامی اقدام کرده بودند جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اظهار کرد: رانندگی با موتورسیکلت فاقد پلاک زمینه ساز وقوع انواع تخلفات و جرم وجنایت بوده و به همین علت پلیس با متخلفان به طور جدی و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبس در انتظار جاعلان پلاک وسیله نقلیه موتوری

حبس در انتظار جاعلان پلاک وسیله نقلیه موتوری