مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 14:402024-01-11حوادث

دستگیری شکارچیان متخلف لرستانی در نهاوند


به گفته مدیر کل حفاظت محیط زیست استان شکارچیان بی رحمی که پس از شکار دو راس بز کوهی در گرین کوه لرستان و درگیری با محیط بانان دلفان از محل متواری شده بودند، - علی سالاروند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به دستگیری دو شکارچی متخلف که در منطقه شکار و صید ممنوع گرین اقدام به شکار دو راس بز کوهی کرده بودند، اظهار کرد: این شکارچیان پس از درگیری با مامورین محیط زیست از محل متواری و نهایتا با پیگیری های صورت گرفته و کمک همیاران محیط زیست در شهرستان نهاوند دستگیر شدند.

  وی بیان کرد: پس از دریافت گزارش از همیاران مبنی بر شکار دو راس بز کوهی در منطقه شکار و صید ممنوع گرین توسط دو نفر شکارچی متخلف که از ساکنان بومی بخش خاوه جنوبی شهرستان دلفان بودند بلافاصله دستور قضایی اخذ و مأمورین محیط زیست به محل مخفیگاه متخلفین اعزام شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: اما متاسفانه با دخالت و درگیری همدستان آن ها و ممانعت از انجام دستور قضایی، متخلفین توانستند از این فرصت استفاده و با لاشه های شکار و سایر ادوات تخلف به شهرستان نهاوند متواری شوند.

سالاروند بیان کرد: پس از پیگیری های محسوس و نامحسوس محل اختفای متخلفین در شهرستان نهاوند مشخص با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند و با دستور قضایی از مخفیگاه متخلفین بازرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان متخلف لرستانی در نهاوند

دستگیری شکارچیان متخلف لرستانی در نهاوند