مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:352024-01-12سياسي

تلاش دشمنان نا امید کردن مردم از نظام است


امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه امن بودن کشورمان هزاران سیلی محکم بر دشمنان است، گفت: تمام تلاش دشمنان ما بر این است که مردم را از نظام و انقلاب مأیوس کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سعید مرادپور، امام جمعه ابهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه اگر با ائمه صالحین همراه باشیم به حقیقت ایمان دست پیدا می کنیم اظهار داشت: انسان باید تلاش کند همواره در رکاب اهل بیت (ع) بوده و زندگی انها را سرلوحه مسیر خود قرار دهد.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه، دوست داشتن حضرت علی برای ما یک موضوع طبیعی است زیرا ایشان بسیار دوست داشتنی هستند، گفت: موضوع مهم دشمن بودن ما با دشمنان حضرت علی است.

مرادپور با تاکید بر اینکه باید حق را بشناسی و به آن محبت بورزی و نسبت به کفر بغض و کینه داشته باشی، عنوان کرد: کسی که در راه حق است در دام دشمن نمی افتد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به مردم در همه عرصه ها به ویژه در عرصه های کلان عنوان کرد.

حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب یک معجزه است تا جایی که ما دیده ایم هر وقت مردم ما در صحنه حاضر شده اند معجزه آفریده اند.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یکی از نتایج مهم حضور مردم در صحنه است، بیان کرد: در حوادث گوناگون مانند جنگ و راهپیمایی ها و خنثی سازی توطئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمنان نا امید کردن مردم از نظام است

تلاش دشمنان نا امید کردن مردم از نظام است