مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:352024-01-14فرهنگي

سید جواد هاشمی، بازیگر: امام اهل عذرخواهی بود


این که یک روز بچه های امروزی بشنوند که بعد از امام زمان هیچ عارفی همچون امام به عالم حیات نیامده است برایشان تعجب آور خواهد بود؛ چون او را نمی شناسند.

- یک بازیگر باسابقه ی سینما و تلویزیون سیدجواد هاشمی در حاشیه اختتامیه رویداد هفته فرهنگی بر آستان آفتاب که در بیت تاریخی حضرت امام در خمین برگزار شد، به خبرنگار جماران گفت: من وقتی این مجموعه فرهنگی آمدم بیشتر از هر چیزی اشتیاق و شوق و ذوق بچه ها در حیاط های مشرف به خانه حضرت امام را دیدم و حالم خیلی خوب شد.

من معلم هستم و دغدغه ای دارم که آیا نسل جدید می توانند امام را بشناسند؛ و با کمال تاسف باید بگویم این اتفاق خیلی خوب نیفتاده است.

او افزود: نسل جدید از امام جز حرمی که از ایشان باقی مانده و بارگاهی که خیلی هم زیباست و توریست ها هم برای تماشای آن می آیند چیزی نمی داد.

متأسفانه حضرت امام برای بچه ها آنچنان تفسیر و تعبیر نشده است؛ شاید مدارس بچه ها را به خانه امام در جماران و یا حرم امام یا به همین خانه تاریخی امام برده اند.

اما تبیین تفکرات حضرت امام و این که ایشان بدون شک احیاگر اسلام ناب محمدی بوده است، به نظر من بر عهده همه ماست.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه گفت: این که یک روز بچه های امروزی بشنوند که بعد از امام زمان هیچ عارفی همچون امام به عالم حیات نیامده است برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید جواد هاشمی، بازیگر: امام اهل عذرخواهی بود

سید جواد هاشمی، بازیگر: امام اهل عذرخواهی بود