مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:402023-12-24سياسي

سردار رادان: «قزوین» شهر شهدای ولایتمدار و عاشق ایران اسلامی است


خوشحالم به شهر ابوترابی ها سفر کردم، ابوترابی هایی که اسارت را به اسارت درآوردند، سختی را به شیرینی تبدیل کرده و ثابت کردند که با عشق به ولایت می توان جهنم دشمن را به بهشت خود تبدیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار احمدرضا رادان در یادواره شهدای انتظامی استان قزوین که عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: امروز شهدا محفل و مجلسی آراستند تا توشه دنیا و ذخیره ای برای آخرت خود فراهم کنیم و این اثر وجودی شهداست که حتی در مجلس خود هم دعوت کرده و در مراسم هایشان موجبات کسب خیر دنیا و آخرت را برای ما فراهم می کنند، اثر وجودی شهدا اثر عجیبی است.

وی افزود: خوشحال هستم در استان و شهری وارد شدم که غیر از صفات تاریخی و مذهبی و فرهنگی و هنری و پایتخت خوشنویسی بودن، در درون خود رزمنده پرور است.

استانی که بچه های رزمنده خود را در هر لباسی به همه جبهه های حق علیه باطل فرستاد، از غرب و کوههای سر به فلک کشیده کردستان تا شرق و بیابان های پرتلاطم سیستان و بلوچستان تا جنوب و حتی آن سوی مرزهای کشور.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: خوشحالم به شهر ابوترابی ها سفر کردم، ابوترابی هایی که اسارت را به اسارت درآوردند، سختی را به شیرینی تبدیل کرده و ثابت کردند که با عشق به ولایت می توان جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: «قزوین» شهر شهدای ولایتمدار و عاشق ایران اسلامی است

سردار رادان: «قزوین» شهر شهدای ولایتمدار و عاشق ایران اسلامی است