مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:452024-01-10اجتماعي

«بمو» زیستگاه و رویشگاه کم نظیر گونه های جانوری و گیاهی


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: پارک ملی «بمو» زیستگاه حیات وحش و رویشگاه کم نظیر گونه های گیاهی است و همه ظرفیت های قانونی برای حفاظت از پارک ملی بمو به کار گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا غلامی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری فارس ضمن بازدید از پاسگاه محیط بانی،آتش برهای احداث شده و مشاهده حیات وحش منطقه، بر حفظ بیشتر محیط زیست تاکید کرد و با ارایه نقطه نظرات کارشناسی، حمایت خود را برای تخصیص اعتبار لازم به محیط زیست استان اعلام کرد.

  عطا پورشیرزاد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس در حاشیه این بازید با ارائه گزارشی از پوشش حفاظتی پارک ملی بمو شیراز گفت: همه ظرفیت های قانونی برای حفاظت از پارک ملی بمو به کار گرفته می شود .

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس با تاکید بر لزوم حمایت از تنوع زیستی گفت: حمایت و حفاظت از گونه های جانوری و گیاهی در واقع حمایت از تنوع زیستی و حفظ محیط زیست و پایداری منابع طبیعی است.

پورشیرزاد  افزود: برای حفظ گونه های منحصربفرد، در معرض انقراض یا گونه های نادر، اقدامات ویژه ای توسط حفاظت محیط زیست فارس در پارک بمو  انجام می شود.

بر این اساس وضعیت گونه های در معرض خطر و نادر در سایه اقدامات حفاظتی انجام گرفته، تثبیت شده و به رغم مشکلات چند سال گذشته حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بمو» زیستگاه و رویشگاه کم نظیر گونه های جانوری و گیاهی

«بمو» زیستگاه و رویشگاه کم نظیر گونه های جانوری و گیاهی