مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:452024-01-10سياسي

یک شب و 2000 ستاره


نام استان مرکزی همواره به عنوان استانی مفاخرپرور بر سر زبان ها بوده، چراکه یک چهارم بزرگان، مفاخر و مشاهیر کشور از این خطه برخاسته اند.

- جای جای این منطقه از کشور، بزرگان بسیاری را در حوزه های مختلف پرورش داده است که هر کدام در جای خود خدمات ویژه ای به کشور ارائه کرده اند و نه تنها در سطح ملی، بلکه در سطح بین المللی جایگاه خاصی برای خود دارند.

مشاهیر و مفاخر از عناصر هویتی هر منطقه به شمار می روند و استان مرکزی به واسطه این سرآمدان، عناصر هویتی ویژه ای را در خود جای داده است که هر کدام می تواند وزنه ای برای استان محسوب شود و کافیست که این ظرفیت به صورت کامل شناسایی شود و به فعلیت برسد.

مدیران ارشد استان در سال های اخیر از اهمیت هویت و لزوم توجه و تقویت آن بسیار سخن گفته و اقدامات مختلفی با همین محور انجام داده اند و همواره بر تقویت عناصر و نظام هویتی استان تاکید دارند ولی یکی از ویژه ترین اتفاقاتی که در این عرصه رقم خورد، برگزاری یک همایش، ویژه مفاخر و مشاهیر استان مرکزی بود.

شامگاه 19 دیماه 1402 همزمان با شب سالگرد شهادت امیرکبیر (20 دیماه) تالار وزارت کشور میزبان بزرگترین و نخستین گردهمایی بزرگ سرآمدان دیار آفتاب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شب و 2000 ستاره

یک شب و 2000 ستاره