مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:452023-12-25فرهنگي

پنجمین جشنواره گل نرگس شهرستان خفر برگزار می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خفر از برگزاری پنجمین جشنواره گل نرگس این شهرستان طی روزهای 7 و 8 دی ماه جاری خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خفر از برگزاری پنجمین جشنواره گل نرگس این شهرستان طی روزهای 7 و 8 دی ماه جاری خبر داد.

علی اصغر طاهری باب اناری امروز، 4 دی ماه مکان برپایی این جشنواره را پارک غدیر شهرداری باب انار اعلام کرد و گفت: در این دوره 30 غرفه طراحی و آماده شده است که در غرفه ها محصولات کشاورزی و صنایع دستی شهرستان توسط تولیدکنندگان به معرض نمایش و فروش گذاشته می شود.

وی افزود: افتتاحیه جشنواره روز پنج شنبه، 7 دی ماه ساعت 9 صبح با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد که شرکت عموم مردم و علاقه مندان در آن آزاد است.

طاهری باب اناری گفت: مهم ترین هدف برگزاری جشنواره معرفی ظرفیت های شهرستان خفر و جذب سرمایه گذار و ایجاد محیطی بانشاط و فرح بخش با برگزاری برنامه های شاد است.

وی با بیان اینکه امکان خرید گل نرگس و محصولات کشاورزی و صنایع دستی برای بازدیدکنندگان فراهم شده است، از همه مسئولان استانی و شهرستانی و عموم مردم سطح استان فارس و شهرستان خفر جهت شرکت در جشنواره دعوت به عمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین جشنواره گل نرگس شهرستان خفر برگزار می شود

پنجمین جشنواره گل نرگس شهرستان خفر برگزار می شود