مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:052024-01-14سياسي

رسانه ها و افزایش میزان مشارکت در انتخابات


تشویق به مشارکت در انجام و اجرای برنامه های گروهی از وظایف و کارکردهای اصلی رسانه (یعنی ایجاد همبستگی افراد یک جامعه) است.

اگر رسانه ها بتوانند با آموزش شهروندان و تشریح این که مشارکت آنان در برنامه های سیاسی و یا اجتماعی کشور چه فایده و منفعت هایی .

- ایسنا/قزوین تشویق به مشارکت در انجام و اجرای برنامه های گروهی از وظایف و کارکردهای اصلی رسانه (یعنی ایجاد همبستگی افراد یک جامعه) است.

اگر رسانه ها بتوانند با آموزش شهروندان و تشریح این که مشارکت آنان در برنامه های سیاسی و یا اجتماعی کشور چه فایده و منفعت هایی را برای آنان و هم وطنان آن ها در زمان حال یا آینده خواهد داشت؛ یکی از وظایف رسانه ها (یعنی اطلاع رسانی و آموزش) عینیت خواهد یافت.

آرش شایسته نیا، دکترای مدیریت رسانه در یادداشتی که با موضوع رسانه ها و افزایش میزان مشارکت در انتخابات، نوشته و آن را در اختیار ایسنا قرار داده، آورده است: شکل گیری، برگزاری و مشارکت همه اقشار جامعه در بیش از 40 انتخابات از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بیانگرآن است که آرمان این انقلاب مبتنی بر حضور مردم در جایگاه تعیین سرنوشت خود از یک سو و از سویی دیگر اثبات این ادعاست که نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها و افزایش میزان مشارکت در انتخابات

رسانه ها و افزایش میزان مشارکت در انتخابات