مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:252024-01-10سياسي

پیش بینی 131 شعبه اخذ رأی برای انتخابات آتی در نکا


131 شعبه اخذ رأی برای انتخابات آتی در نکا پیش بینی شد که از این تعداد 92 شعبه ثابت و مابقی سیار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، مرتضی رمضانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اظهار کرد: انتخابات پیش رو، حماسه بزرگ سیاسی است که در پایان امسال رقم می خود و همه ما وظیفه تشویق مردم در انتخابات داریم .

وی افزود: رخنه ایجاد کردن در انتخابات، ایستادن در برابر نظام است و باید همه سلایق برای مشارکت پرشور در انتخابات وارد شوند.

فرماندار نکا یادآور شد: دشمن تلاش دارد تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود و هر چه مشارکت کمرنگ شود در واقع تضعیف نظام است.

رمضانی گفت: در انتخابات  طرفدار جناح و شخصی نیستیم و بی طرفانه وارد می شویم و امنیت، سلامت و مشارکت در انتخابات مساله مهمی است که با قوت در دستور کار است.

وی با بیان اینکه 11 نفر هیات اجرایی شهر نکا فعال شد، خاطرنشان کرد: در هزارجریب هم مستقل عمل و هیات اجرایی مستقل در این بخش فعال شد.

رمضانی با اشاره به اینکه 131 شعبه اخذ رأی در نکا برای انتخابات آتی در نظر گرفته شده است،  اظهار کرد: از این تعداد با 30 شعبه هزارجریب و 101 مرکزی و شهر فراهم و زیرساخت ها آماده است که 48 شعبه اخذ رأی شهری و 54 شعبه اخذ رأی مرکزی و 30 شعبه برای هزارجریب است و از این تعداد 92 شعبه اخذ رأی ثابت و 39 شعبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 131 شعبه اخذ رأی برای انتخابات آتی در نکا

پیش بینی 131 شعبه اخذ رأی برای انتخابات آتی در نکا