مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:502024-01-09اقتصادي

تحویل 63 هزار تن از محصول چغندرکاران میامی به 5 کارخانه قند کشور


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی از اتمام برداشت محصول چغندرقند در این شهرستانخبر داد و گفت: بیش از 67 هزار تن محصول از مزارع چغندر شهرستان برداشت شد که 63 هزار تن آن به کارخانه های قند طرف قرارداد تحویل شد.

- ایسنا/سمنان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی از اتمام برداشت محصول چغندرقند در این شهرستانخبر داد و گفت: بیش از 67 هزار تن محصول از مزارع چغندر شهرستان برداشت شد که 63 هزار تن آن به کارخانه های قند طرف قرارداد تحویل شد.

محمدحسینی 19 دی در جمع خبرنگاران از پایان برداشت چغندر قند در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: چغندر قند مهمترین محصول کشت بهاره شهرستان میامی است.

وی با بیان اینکه سطح زیر کشت محصول چغندرقند در سال زراعی امسال در شهرستان میامی یک هزار و 218 است، ادامه داد: بیش از 90 درصد سطح کشت چغندر قند استان سمنان در این منطقه است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی گفت: 350 هکتار محصول چغندر قند در حومه میامی، 100 هکتار در منطقه پل ابریشم و 768 هکتار در بخش کالپوش کشت شده است.

حسینی با بیان اینکه زمان کشت محصول چغندر قند از اوایل اسفند ماه در حومه میامی و منطقه پل ابریشم آغاز و تا اواخر اردیبهشت ماه در بخش کالپوش ادامه دارد؛ اضافه کرد: برداشت هم از اواخر مهرماه تا اواخر آذر و ابتدای دی ماه با توجه به تاریخ کاشت و همچنین شرایط اقلیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 63 هزار تن از محصول چغندرکاران میامی به 5 کارخانه قند کشور

تحویل 63 هزار تن از محصول چغندرکاران میامی به 5 کارخانه قند کشور