مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:002023-12-27سياسي

شهید گمنام در اهواز تشییع می شود


پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز تشییع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) در شهر اهواز دیار سردار شهید حمید رمضانی دامغانی و سردار شهید مجید سیلاوی تشییع می شود.

این برنامه روز چهارشنبه ششم دی ماه سال 1402 بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می شود که اقشار مختلف مردم، جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان سلحشور در این آیین حضور می یابند.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام دوران هشت دفاع مقدس از مسجد علی بن ابیطالب(ع) اهواز واقع در کوی رمضان، فاز 2 کارگری، خیابان 1 تشییع می شود که جوانان و نوجوانان اهوازی این لاله بی نشان را بر دوش خود بدرقه می کنند.

در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام در اهواز حجت الاسلام حریزاوی به سخنرانی می پردازد و مرتضی توکل و پیمان لنجانی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز در جمع همشهریان سردار شهید علی لویمی، شهید میلاد جهانگیری نژاد و شهید سینا آقاجری مرثیه سرایی می کند.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اهواز تشییع شدند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید گمنام در اهواز تشییع می شود

شهید گمنام در اهواز تشییع می شود